Sverige är det nya Turkland

Har varit så upptagen nu dom två senaste dagarna, eller jag har då inte suttit vid några teknikmaskiner.
Dagen i ära så har jag inte varit i skolan, pumpade cykel till boda borg. Att det var varmt gjorde inget för cyklade förbi hela SAIK när de var ute på en löprunda....nice
Go mat fick vi och sedan drog jag ner till skellefteå stad för ett litet ärende, hann förbi älven och hälsa på några goa brudar också.

Match ikväll på årets varmaste dag hittills ,minst 30 grader i skuggan, gick riktigt pissigt.Vi hade helt klart första halvlek men bollen studsade INTE vår väg och andra har jag inte en aning om för själv fick jag solsting eller vafan och satt på sidan av plan och var yr och mådde illa.GROTTA. Mår betydligt bättre nu, har druckit resorb och chillat nu ska jag bara tagga morgondagen.
Skulle mer än gärna skolka imorgon, gör inte ett jävla skit på skolan.


Trots det otroligt härliga vädret i skellefteå så är jag sugen på en resa, vore gött.

Kommentarer
Postat av: klas

(jag och emma tänkte försöka få vara i musiksalen)

2011-06-08 @ 23:59:32
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/
Postat av: emma

som klas sa, vi ska försöka få vara i musiksalen imorgon. du kan ju joina om du vill!

2011-06-08 @ 23:59:53
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback