Sista visan

Sista dagen med klassen, helt otroligt, fyra år med denna underbara klass!
Kan inte förstå det!
Amanda och jag har gått tillsammans från dagis till nian, ännu mer helt jävla otroligt, men nu skiljs vi åt och går helt olika vägar. Tur vi ska gå samma skola i alla fall, kommer känna mig helt borta annars... hehe


bästa kören

Lyckan att få betygen..

Rebbplutten kom<3

9C

Järngänget

En  typisk Fells och Bells-bild


Ni får mer bilder sen  nu drar jag till EKORRRSEEELET eller vafan, ska forsränna med resterande nior på ursV-skolan. HADE GÖTT!

Kommentarer
Postat av: ankan

bäbis, jag kommer vara helt förvirrad utan dig ju<3

2011-06-16 @ 13:23:25
URL: http://andinordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback