Lena Lena och halta Lotta

Forsränningen var en upplevelse, att falla ur båten var omöjligt för mig men att falla i båten höll jag på att göra hela tiden.
Uppe på land såg det ut som om jag hade gjort i brallan men när vi var ute i forsen så kom lugnet inom mig, var inte alls hemskt. Hade förväntat mig 10 m höga vågor och ett rent helvete där ute. Skulle lätt ha gjort det en gång till. Resten av kvällen var riktigt mysig, själv däckade jag medan dom andra spelade kort efter det var det nattamat och kramring kvar. Hemma halv fem , kom i säng halv sex och idag mår jag bara prima!









"Försök se glad ut i alla fall..."

Kommentarer
Postat av: Lena Lena

snygg du är. jag är. vi är.

saknar dig redan, och det är första dagen på sommarlovet.

jag är störd.

2011-06-16 @ 20:57:39
URL: http://andinordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback