Hey sexy boooy

Idag är det bara typ... såhär 23 grader i skuggan, fryser lite.
Började klockan 9.25, tråkigt besked om betyg men vafan. Nog fan lever jag ändå!Inte precis sju sorger och 8 bedrövelser
Slutade klockan två, på dessa 4h och 40 min har inte jag gjort ett skit. Ritade lite, pratade mycket, väntade mycket, kollade på videos. Hej hej sommarlov, kan du inte komma idag?

Nu ska jag ut och bränna fläsk, fan vad gött!!

Av någon outgrundlig anledning så går det inte att lägga upp musik, jag som hade tryck in Veronica-sju sroger  så jävla bra här i texten...




Kommentarer
Postat av: emmsan

du får lägga upp spanskafilmen på youtube och sen här på bloggn...

2011-06-09 @ 15:27:53
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback