Heter det focksmullt eller smockfullt?

heeeej, överväger starkt om att lägga ner den här skiten.
Ingen komenterar men ni läser, faaan vad fegt.
Ingen uppdate på ett tag, har hänt mycket sedan dess.
 Skjorta kavaj och röda byxor, busstationen i Umeå, larm på stan , jaaa solen är rund.ord som förklarar min sista dag i norrlands huvudstad mycket väl godkänt.
Gårdagen var en lördag, OLWs fras "Är det fest eller?" byttes ut till "Vill du ha en skorpa?" jag danzade kuduro och chillade i min systers lägga. STÄDADE även min systers helveteslägenhet. TACK FÖR LÅNET!
Kort sammanfattning om mitt liv på "senaste" tiden. INTRESSANT.

Idag var det manhems häng med Rebbsan, somnade på bussen på vägen hem men here I am och lever loppan på peacestreet 15.Har värit med några väninnor också, mår som fan nu. Jag kan helt seriöst räkna mina sovtimmar under detta lov på två händer. Inte Okej, HEJ.


Mår som en jude på koncentrationsläger, inte så jävla kul kan jag säga. Skönhetssömnen är välkommen!


Kommentarer
Postat av: hf

HUR FAN KUNDE JAG GLÖMMA DIG?!

jag vet varför. Det är för din blogg inte går att att lägga till på bloglovin... varför är det så? Din är den enda bloggen som inte går. Och därför glömmer jag bort attt kolla den varje dag. Förlåt mig.

2011-06-06 @ 23:17:59
URL: http://partykatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback