Ge mig lite mer

Förlåt mina vänner för den "usla uppdateringen" . Har ett liv.
Kom hem från övningen i kyrkan där kring halv fyra och hade panik för att inte jag hade högklackade dojjs till skolavslutningen så gav till order att fara och köpa det NU, tur man har en snäll mamma. (Låter som om jag är väldigt bortskämd men jag ska betala skorna själv)
När jag kom hem gladast i världen för att skorna var kalasNICE + att det tydligen var halva priset woopwoop så står pappa på lastbilen och "behöver hjälp". VAD TROR NI STÅR DÄR DÅ?! jodu min el mopé, har varit och brummat lite ikväll ute i kylan. Kör inte i shorts när det är 7 grader ute.

Nu ska jag testa klänningarna och betsämma mig för vilken jag ska ha imorgon, beslutsångesten är större än någonsin. och jag har alltid beslutsångest, för allt. ska jag käka korv eller kött??? livet är hårt..


Pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback