"Din rooos är i mitt mooos"

Dagen började kanooon, försov mig och kom 10 min sen. Men hade jag inte kommit sent sista dagen hade det väl inte riktigt varit sig likt? hah nää SÅ ofta kommer jag inte sent, bara precis när vi börjar..
Foten är fortfarande svullen så jag gick omkring som halta Lotta hela dagen, kan ju inte påstå att jag var osynlig precis. Utsatt på släptåget fick jag bli också men det är helt OK när heeeela skolan sitter och kollar på, höhööhöhöh skämt å sido. Brännbollen vann vi nior mot lärarna (trots att inte jag spelade, hur nu det kunde gå?) en festis och en glassbåt fick vi förtära inna dagen var slut. Hade jag varit en känslosam människa så hade jag gråtit en skvätt för att det var sista dagen på Ursviksskolan, men nu är ju inte jag det.

+ med dagen :Fick en ros, ett brev och ett halssmycke med ett peacemärke på för att är jag världens bästa going.
Men det visste jag redan så behövde inte alla de där grejerna , bara bonus.

- med dagen : Min vänstra fot har en fet bula som är lite brun?? inte blå utan brun?? ska ha högklackat imorgon sedan gå 1,5km till kyrkan och hur fan ska jag klara det när jag idag haltade som en liten Quasimodo hela dagen..
Får bita ihop rejält.


detta är pasé, sista måltiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback