Säkert sahara

Vad har denna dag erbjudit hittills??
Vaknade klockan halv tio paus för ap-låder dock med hjälp av mobilen, tog mig en löpare genom ursvikens tråkiga asfaltsvägar. Tog min machetekniv från rusta och slängde ihop en fruktsallad sen tog jag cykeln och pumpade till stan och tillbaka. OJOJOJ, hade jag bara tagit ett dopp i det blå så hade det ju blivit ett triathlon.Kör på den imorgon istället.
Efter detta har jag städat hela jävla huset så när mamma och pappa kommer hem ikväll så hoppas jag på en FET polkagris-klubba från Gränna och en souvenir på långe Jan importerad från Öland som belöning.
Bodde borta en månad och när jag flttade hem fick jag FF i en vecka till så saknar ändå mina konstiga päron lite grann, har knappt träffats dessa 5 veckor av sommaren.


Ikväll blir det häng med las chicas och B-brudar, blir kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback