Jättekult inlägg om min Jättedag

Full rulle kanelbulle hela jävla dagen.
Var tänkt att jag skulle umgås med päronen och dra på stackis och glida räckmacka "höhö" men när jag vaknade imorse alldeles för trött och hörde att det var 23 grader i skuggan så blev det ändrade planer. Drog till Storhamn med familjen Karlsson och solade, ingen vind, inga moln- kungligt!
Hann bara komma hem och moster ringde och frågade om jag kunde jobba, kan ju inte banga ett jobberbjudande så drog till Kyrkholmen och bakade och stod i kassan. Klart att det ska både komma polacker,norrmän och danskmän när just jag ska stå i kassan första gången till och med. Tacktack! Blev så nervös att jag inte förstod vad juice var, det är grejer det.
Kom hem och käkade jordgubbar i mängder, lovar att det blev en liter. Kött bara på, finns inget bättre än jordgubbar.
Där kring elva så kom jag på att jag skulle ut på en rövare, tog cykeln och cyklade till Bergsbyn och dumpade cykeln i ett dike sprang sedan en löparrunda i Bergsbyn och cyklade hemåt. Blev ett dopp i det blå på hemvägen, så sjukt skönt, varmt nå aå jävligt kan jag säga!!

Har hunnit med det mesta idag, till och med tjänat lite kooosing! GÖTT

erftersom att jag har haft en sådan lyckad dag så passar en väldigt olyckad bild in , tack och bock för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback